Jak koordinujeme všechny kulturní a společenské akce, které pořádáme?
Od jara letošního roku používáme v naší organizaci aplikaci Freelo. Po předchozích zkušenostech s jinými aplikacemi jsme hledali produkt, díky němuž bychom měli pracovní úkoly, deadliny, konverzace a jiné náležitosti pěkně pohromadě. Nakonec jsme narazili na Freelo, které toto vše umožňuje.
Ve Freelu vytváříme ke každé akci vlastní projekt, do kterého zveme jen ty kolegy, kteří se na projektu podílejí. Vedoucí (kapitán) projektu vytváří vlastní úkoly a podúkoly s termínem odevzdání. Práce je tak dokonale přehledná a vlastně ji máme všichni ve vlastních rukou. Freelo upozorňuje předem na blížící se termíny, což je předpoklad k tomu nehonit vše na poslední chvíli, třebaže to není zárukou.
Každý z úkolů umožňuje rovněž konverzaci. K danému úkolu tak můžeme připisovat poznámky, přidávat soubory, případně sdílet video, když si s něčím lámeme hlavu a potřebujeme pomoci od kolegů. Odpadá tak nutnost používat další aplikace k vnitřní komunikaci, protože ta je už ve Freelu zahrnutá.
Freelo nabízí ještě přehledný kalendář, ve kterém si snadno jednotlivé úkoly přehazujeme dle potřeby. Aby se každý projekt nemusel tvořit zvlášť, máme vytvořené šablony, které si nastavíme přímo na míru a ty pak už jen kopírujeme.
Freelo je samozřejmě ve verzi pro desktop i mobil. Takže zadávat úkoly kolegům můžeš odkudkoliv, třeba od moře…
Za nás jednoznačně game changer v interní komunikaci!